Главная » Статьи » Звернення громадян |
Філія Надбузького професійного аграрного ліцею РОЗПОРЯДЖЕННЯ №1 Від 04.01.2016 Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян посадовими особами філії Надбузького професійного аграрного ліцею
На виконання вимог указів Президента України від 19 березня 1997 року №241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року №700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", з метою забезпечення реалізації гарантованих Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» РОЗПОРЯДЖАЮСЯ: 1. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами філії Надбузького професійного аграрного ліцею (додається додаток 1). 2. Особистий прийом громадян зав.філією Надбузького ПАЛ, проводиться в приймальні навчального закладу (с.м.т.Воскресенське, вул.Миру 1-Ж, ІІ поверх) , керівниками підрозділів - в службових кабінетах навчального закладу за попереднім записом в установлені графіком дні та години. 3. Затвердити перелік питань, які порушуються у зверненнях | 4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Зав.філією НПАЛ С.М.Маннов Товкіс 68-11-89
Затверджено Зав.філією НПАЛ ________С.М.Маннов
Додаток 1 Порядок особистого прийому громадян посадовими особами 1. Загальні положення Порядок регламентує питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами філії НПАЛ. 1.1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є: · безумовне виконання Закону України "Про звернення громадян", указів Президента України від 19 березня 1997 року №241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення" та від 13 серпня 2002 року №700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення"; Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» · сприяння у вирішенні відповідно до чинного законодавства різних питань з якими звертаються громадяни; 1.2. Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення життєво важливих проблем окремої людини та суспільства в цілому у навчальному закладі діє громадська приймальня , яка знаходиться за адресою: с.Воскресенськ, Миру 1-Ж, Приймальня, ІІ поверх. 1.3. Прийом громадян посадовими особами філії НПАЛ здійснюється у визначені дні та години згідно із графіками, що затверджуються окремим наказом філії НПАЛ. Графіки прийому громадян вивішуються в приймальні, у місцях, зручних для вільного огляду та висвітлюються на веб-сайті навчального закладу. Якщо громадяни не з’явилися на особистий прийом, то про це у журналі обліку проставляються відповідні записи. З метою з'ясування суті питань, визначення посадової особи чи органу, до компетенції яких належить вирішення даного питання, особою, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян під час запису на особистий прийом проводиться попередня бесіда із заявниками. При цьому з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові громадянина, місце проживання. 1.4. У разі призначення або звільнення посадових осіб ( керівників підрозділів) вносяться відповідні зміни до графіка особистого прийому громадян посадовими особами навчального закладу. 1.5 Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються посадовою особою, яка здійснює прийом, у журналі обліку особистого прийому громадян за встановленою формою . 1.6. Облік особистого прийому громадян, що проводиться керівниками структурних підрозділів та контроль за дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), прийнятих під час особистого прийому, здійснюється працівником, який відповідає за роботу зі зверненнями громадян у відповідному структурному підрозділі. 1.7. Інформація про хід виконання доручення, даного на особистому прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копії відповідей, рішень тощо) в обов’язковому порядку надаються виконавцями до навчальної частини по роботі із зверненнями громадян. 1.8. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає обгрунтоване роз’яснення відповідно до чинного законодавства та вживає заходів щодо усунення порушень (при їх наявності). Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, на його бажання, надається усна або письмова відповідь відповідними структурними підрозділами. 1.9 Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого роз’яснення питань, порушених громадянами, може залучати до їх розгляду керівників інших структурних підрозділів в частині вирішення питань, що належить до їх компетенції, або одержувати від них потрібну інформацію. Примітка: журнал обліку прийому громадян зберігається у приймальній навчального закладу . 1.10. Якщо вирішити порушене в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається письмова або усна відповідь залежно від його бажання. 1.11. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються в навчальну частину для реєстрації та обліку в установленому порядку відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян . 1.12 Посадова особа зобов’язана забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу. 1.13. Посадові особи - керівники структурних підрозділів, які здійснюють особистий прийом громадян, забезпечують у своєму підрозділі систематичний аналіз та узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, що потребують негайного вирішення, своєчасного розроблення пропозицій щодо поліпшення законодавчого врегулювання у сфері освіти. 1.14 У своїй діяльності посадові особи керуються Конституцією України, законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", "Про державну податкову службу в Україні", Указом Президента України від 13 серпня 2002 року №700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». ІІ. Вирішення питань, що порушені у зверненнях громадян, і надання відповідей заявникам
1. Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику покладається на посадових осіб, яким доручено розгляд звернень. 2. Звернення вважаються вирішеними, якщо розглянуто всі поставлені в них питання, вжиті необхідні заходи, заявникам надані вичерпні відповіді. Не допускається визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. 3. Якщо виконавців, згідно з резолюціями, декілька, збір інформації та узагальнення для надання відповіді громадянину здійснює виконавець, зазначений першим. Відповідь за результатами розгляду колективного звернення громадян (якщо звернення підписали двоє та більше громадян) направляється на ім’я того громадянина, чий підпис у зверненні перший або адреса якого вказана. 4. Після закінчення розгляду звернення та зняття його з контролю сформована в установленому порядку справа зберігається протягом року у філії НПАЛ (навчальній частині) за алфавітним принципом. У разі одержання повторного звернення або надходження додаткових документів вони підшиваються до цієї справи. Забороняється зберігання справ у виконавців.
ІІІ. Відповідальність посадових осіб 1. Посадові особи філії НПАЛ несуть відповідальність згідно з чинним законодавством: за недотримання вимог Закону України "Про звернення громадян" щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їх звернень.
| |
Просмотров: 216 | | |
Всего комментариев: 0 | |