Главная » Статьи » Звернення громадян

7. Порядок проведення гарячих ліній

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації

НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (філія)

57210 c. Воскресенське Жовтневого р-ну Миколаївської області тел.(0512) 68-11-89

filiya-npal@mail.ru

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

04.01.2016

 

№ 6

 

 

Про затвердження Порядку

проведення прямих телефонних

«гарячих» ліній зав.філією

Надбузького професійного аграрного ліцею

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою впорядкування роботи з громадськістю в департаменті освіти, науки та молоді Миколаївської обласної державної адміністрації

 

РОЗПОРЯДЖАЮСЯ:

 

1. Затвердити  Порядок  проведення  прямих  телефонних  «гарячих»  ліній

зав.філією Надбузького Професійного аграрного ліцею (далі – Порядок) , що додається.

2. Відповідальним особам  за роботу  зі зверненнями громадян (Товкіс В.В.) та за роботу веб –сайту філії НПАЛ (керівнику гуртка Каміннику С.А., методисту Юнусовій Т.В.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження в засобах масової інформації ( за наявністю коштів) та розміщення його на офіційному веб-сайті філії Надбузького ПАЛ, а також  висвітлювати на сайті проведенні в навчальному закладі  виховні заходи тощо.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Зав.філією НПАЛ                                                  С.М.Маннов

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження філії Надбузького

Професійного  аграрного ліцею

04.01.2016 року № 6

 

 

ПОРЯДОК

проведення прямих телефонних «гарячих» ліній

зав.філією Надбузького професійного аграрного ліцею

 

І. Загальні положення

 

1.1. Порядок  проведення прямих телефонних «гарячих»  зав.філією

Надбузького професійного аграрного ліцею (далі – Порядок) регулює питання проведення прямих телефонних «гарячих» ліній зав.філією Надбузького професійного аграрного ліцею.

1.2. Цей    Порядок розроблено   згідно  з  Законом  України   «Про звернення

громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на  звернення  до   органів   державної   влади та органів

місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від          14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

 

ІІ. Організація прямих телефонних «гарячих» ліній

 

2.1. Прямі   телефонні  «гарячі»  лінії    (далі – «гарячі» лінії)    проводяться

зав.філією НПАЛ (далі – філія НПАЛ) згідно з графіком, який затверджується наказом директора ліцею.

2.2. Графіком    проведення    «гарячих»   ліній  визначаються  період,  дні,

години та номери телефонів для зв’язку.

2.3. Інформація  про номери «гарячих»  ліній  філії НПАЛ та  порядок  їх

роботи розміщується на інформаційному стенді навчального закладу, у засобах масової інформації ( за наявністю коштів) та на офіційному веб-сайті  філії НПАЛ.

2.4. У    разі   необхідності   та   під    час    проведення    «гарячих»     ліній

зав.філією НПАЛ визначається додатковий склад присутніх посадових осіб під час проведення телефонного сеансу.

2.5. Організація     роботи    «гарячих»    ліній     здійснюється

відповідальною особою за роботу зі зверненнями громадян.

2.6. Відомості    про   заявника    (прізвище,   ім'я,   по   батькові,   адресу,

контактний телефон)    та    порушене    ним    питання   вноситься    до    бланку

«гарячої» лінії, що додається.

Бланк передається для подальшого опрацювання і відповідного контролю до учбової частини відповідальній особі.

2.7.  Під час проведення «гарячих» ліній обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

2.8. Посадова особа, котра проводить «гарячу» лінію,  розглядає  порушені

питання по суті та надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення.

Для   надання   детального  роз’яснення  щодо  порушених   громадянами

питань посадова особа може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів департаменту або одержувати від них необхідну інформацію.

За відсутності визначеної графіком посадової особи участь у «гарячих» лініях беруть ті посадові особи, які призначені виконувати її обов’язки.

2.9. Відмова   громадянина   надати   дані,   визначені  пунктом 2.6   цього

Порядку, може бути підставою для відмови у розгляді телефонного звернення.

2.10. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.

Якщо питання, порушене у телефонному зверненні,  вирішити   під   час

«гарячої» лінії неможливо, його звернення розглядається в тому ж порядку, що і письмове.

2.11. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить

до компетенції навчального закладу, посадова особа пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися і, по можливості, дає адресу, номер телефону тощо.

2.12. Відповідальна особа за роботу зі зверненнями громадян здійснює

автоматизовану реєстрацію телефонних звернень громадян, забезпечує контроль за виконанням доручень, наданих зав.філією НПАЛ при проведенні цих заходів, та наданням інформації громадянам, що звернулися, про результати розгляду їх звернень.

2.13.  За підсумками роботи «гарячих» ліній щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про:

кількість повідомлень, що надійшли до департаменту на «гарячі» лінії за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року, а також у розрізі місця проживання осіб;

основні питання, що порушуються;

результати розгляду.

2.14. Документи і матеріали розгляду звернень на «гарячі лінії»

обліковуються й формуються у справи.

 

 

Зав.філією НПАЛ                                                                             С.М.Маннов

 

Додаток

до Порядку проведення прямих телефонних

«гарячих» ліній зав.філією Надбузького

професійного аграрного ліцею

(пункт 2.6)

 

Бланк

прямої телефонної «гарячої» лінії

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації

НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (філія)

57210 c. Воскресенське Жовтневого р-ну Миколаївської області тел.(0512) 68-11-89

filiya-npal@mail.ru

 

 

«ГАРЯЧА» ЛІНІЯ

 

 

 

 

 

 

 

Громадянин

(ПІБ повністю)

 

 

Повна адреса, телефон

 

 

Соціальний стан, категорія

 

 

Питання

 

 

 

 

Категория: Звернення громадян | Добавил: kamennik1960 (09.02.2016)
Просмотров: 186 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar